Информационный портал

Пасажирський транспорт у містах України зношений на 80%, — експерт

Для запуску державної програми з оновлення комунального транспорту не вистачає лише бажання чиновників

Для оновлення застарілого парку трамваїв, тролейбусів та автобусів у містах України необхідно формувати пакет Державних замовлень. Таку думку в коментарі журналісту інформаційно-аналітичного порталу «Місто-інфраструктура» висловив голова Всеукраїнської незалежної профспілки працівників транспорту Віктор Гербеда.

Він вважає, що Україна сьогодні має всі можливості та потужності для виробництва сучасного комунального транспорту — експерт

«В більшості обласних і районних центрах знос рухомого складу трамваїв, тролейбусів та комунальних автобусів сягає 80% і більше. Нам вже давно було потрібно розвивати електротранспорт. Вся Європа це робить. Експлуатація тролейбусів та трамваїв на порядок дешевше», — підкреслив В.Гербеда.

Він додав, що у Відні, Німеччині та Австрії зараз активно експлуатуються трамваї. На міських міські маршрути у Женеві та Брюсселі запустили електробуси.

«Вони економічні, та не забруднюють повітря. У нас впровадженням нових технологій на міських маршрутах, може похвалитися лише місто Луцьк», — уточнив експерт.

Голова Всеукраїнської незалежної профспілки працівників транспорту наголосив, що сьогодні саме через відсутність державних замовлень на виробництво транспортних засобів, у містах дорожчають тарифи, та погіршується якість обслуговування пасажирів.

«Необхідно, аби проблемами розвитку сучасного комунального транспорту фахівці опікувалися на рівні Кабміну, там розміщували ці замовлення. Не буде ж Дніпропетровський або Львівський завод окремо випускати для кожного містечка по 2-3 тролейбуса на рік. Необхідно, щоб запрацювала Централізована державна програма, яка буде адаптована під місцеві бюджети», — зазначив В.Гербеда.

Він наголосив, що порядних, грамотних фахівців в галузі розвитку інфраструктури у нас в Україні достатньо.

«Ми закуповуємо електротранспорт і автобуси де завгодно, тільки не у своїх виробників в Україні. Сьогодні права своїх повноважень міста передати зможуть, бо на рівні держави життєздатну систему ніхто запускати не зацікавлений, а заводи самостійно це зробити не в змозі»,- констатував Віктор Гербеда.

Владислав Кордік

«Місто-інфраструктура»

Материалы по теме:

Появился новый антитренд в сфере грузоперевозок
Криминогенная ситуация на украинских дорогах за год существенно улучшилась случаи воровства грузов практически сошли на нет. Однако появился новый антитренд в сфере грузоперевозок. Украинские ...
Літак AIR ASTANA здійснив вимушену посадку в Астані
Пасажирський літак авіакомпанії Air Astana, який прямував за маршрутом Астана - Бішкек, повернувся назад в аеропорт Астани через технічну несправність. Про цей інцидент у повітрі ...
У Києві вже давно можна було запустити нічні тролейбуси — В.Гербеда
Київська міська влада не має навіть найпростішої дорожньої карти для подальшого розвитку комунального міського транспорту столиці. Вся діяльність «Київпастрансу» зводиться до створення сприятливих умов ...
Тролейбуси в Ірпінь та Вишневе можуть стати реальністю — О.Кава
У 2016 році між Києвом і Броварами може з'явитися тролейбусне сполучення. Про це в коментарі журналісту інформаційно-аналітичного порталу «Місто-інфраструктура» розповів експерт в галузі транспортних ...
Через малу зарплату українські медики виїжджають за кордон
Через низькі зарплати українські медики виїжджають за кордон, а дефіцит медпрацівників в Україні становить 42 тис. лікарів. Про це в інтерв'ю  розповіла Лариса Конаровська, голова ...
Переводчик — Translate
Архивы
No weather data found for [, , vertical]