Информационный портал

Фахівець передбачив обвал ринку перевезень на судах «річка-море» в 2022 р

Із загальної українського флоту суден класу «річка-море» в 927 одиниць в експлуатації на сьогоднішній день залишилося 574, або 62%. І це при тому, що попит на перевезення річка-море зростає порівнянно з урожаєм зернових і обсягами експорту.

Про це в інтерв’ю «АПК-Інформ» повідомив фахівець фрахтового ринку компанії Soylu Shipping S.A. (Стамбул, Туреччина) Олексій Таразанов.

Він зазначив, що показником попиту те, що ставки на перевезення зерна з річкових портів Азовського моря на Мармара істотно вище, ніж при перевезенні великими партіями з глибоководних портів ЧС на ПСА.

«Попит на дані суду стабільний і буде залишатися таким. Навіть за умови, що при навантаженні наявних судів для транспортування зерна по р. Дніпро, задекларована осаду на якій 3,65 м, на кожному буде присутній певний недовантаження розповів Олексій Таразанов.

За словами фахівця, якщо виходити з наявних темпів будівництва нових суден і темпів виведення з експлуатації старих, то до 2040 року ми будемо мати загальний тоннаж на рівні 1500 тис. Т проти 3200 тис. Т, що зараз.

«Якщо говорити про доступному для огляду майбутньому, то у 2022 року починає діяти вимога щодо обов’язкової установки устаткування для очищення баластових вод на всі судна в експлуатації, тобто і на суду «річка-море». Таке обладнання досить дороге (близько 200 тис.), І не в кожне старе судно його можна встановити. Орієнтовна вартість старого судна місткістю 3 тис. Т (найбільш популярні і затребувані) при здачі його на брухт становить близько 300 тис підрахував Олексій Таразанов.

Спеціаліст передбачає, що через 5 років, до моменту вступу в силу даної вимоги, практично ніхто з судновласників, у яких судно із залишковою вартістю 300-400 тис., не захоче інвестувати в нього ще 200 тис. Для продовження терміну експлуатації на 3 5 років. У підсумку 2022 р готує велику кількість сюрпризів для тих, чиї перевезення зав’язані на судах «річка-море», в тому числі стрімке зменшення доступного тоннажу.

«Певна залежність від судів даного типу, безумовно, залишиться, але зерно можна завозити в порт Південний, наприклад, а з нього забирати судами типу« кейпсайз »по 200 тис. Т. Також порти в Каховці, Херсоні, Миколаєві, Нікополі та т.д., завдяки яким можна звільнити автотранспорт і завозити вантажі з річкових портів на основний великий порт перевалки. Гострої необхідності в експортних відвантаженнях з річкових портів Дніпра дрібними партіями немає вважає Олексій Таразанов.

Материалы по теме:

На Київщині відбудеться фестиваль «Козацький Спас»
18-19 серпня у   Древньому Києві   в «Парку Київська Русь»   буде проходити ХХІІ Міжнародний фестиваль «Козацький Спас». Глядачи зможуть побачити презентацію національних ...
За 40 років  МТП «Южний» перевалив 500 млн. тонн вантажів
У період з 1978 по 2018 рр. ДП «МТП «Южний» прийняв близько 24  тис. суден, обробив понад 3,4 млн піввагонів. Загальний вантажообіг з дня ...
Енергомашспецсталь відвантажила обладнання в Угорщину
Енергомашспецсталь продовжує постачати обладнання металургійному комбінату ЗАТ «ІСД Дунаферр» в Угорщині. Відвантаження продукції здійснюється у межах контракту між ПАТ «ЕМСС» та ЗАТ «Дунаферр», який ...
ДФС нагадує про сплату транспортного податку
Начальник Головного управління ДФС у Києві Людмила Демченко нагадала власникам автомобілів про необхідність сплати транспортного податку. За її словами, об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з ...
Первое выездное совещание на площадке строительства ЦХОЯТ
Первое выездное межведомственное совещание по вопросам строительства Централизованного хранилища отработавшего ядерного топлива (ЦХОЯТ) под председательством президента НАЭК «Энергоатом» Юрия Недашковского состоялась на строительной площадке ...
Переводчик — Translate
Архивы
No weather data found for [, , vertical]