Сб. Ноя 28th, 2020

    Эксперт рассказал о проблемах ЖКХВ тариф включено навіть послуги слюсаря-сантехніка

    Відмова ЖЕКів безкоштовно виконувати роботи у помешканнях споживачів є незаконною. Таку думку в ексклюзивному коментарі висловив журналісту інформаційно-аналітичного порталу «Місто-інфраструктура» екс-голова Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів Ігор Черкашин. Він впевнений, що людям потрібно зрозуміти, що за цю послугу вони теж сплачують, але самі про це не знають.

    Гроші сплачувались десятками років. Планові та регламентні роботи повинні були проводитись, але не проводились. Тоді інше питання – треба розбиратися, куди подівалися гроші, знаходити ці гроші та змушувати їх повертати у фонди»,- зазначив експерт.

    Дійсно, безпорадність ЖЕКів змушує споживачів звертатись до слюсарів та сантехників, але вже у приватному порядку. За заміну змішувача, або вентиля роботяги вимагають від 400 до 800 гривень. За заміну унітазу – півтори тисячі гривень.

    «Виходить, всі ці кошти роками й десятиліттями зникали невідомо куди. Вони повинні були накопичуватися, а зараз – в обороті. В момент виникнення якихось технічних проблем у вашій квартирі, оборотні кошти повинні бути використані. Ми кожного місяця продовжуємо сплачувати за ці послуги. По суті-так»,- наголосив Ігор Черкашин.

    Він також підкреслив, що мешканці житлових будинків сплачують щомісячно й за утримання житлового фонду. Туди окрім регламентних робіт входять й поточні ремонти.

    тарифи на воду 2018 київ

    «Ми фактично опинилися в ситуації, коли споживачі були позбавлені права представництва в регуляторних органах. У результаті – їх просто обдурили. Сьогодні основне завдання для споживача – забезпечити свою присутність через якісь інструменти: через громадські організації, через профільні експертні організації в регуляторних органах. Треба задатися цим простим питанням – хто представляє споживачів у регулятора, Громадська рада? Я вас благаю, Громадська рада – це фікція. Нас просто обдурили»,- підкреслив Ігор Черкашин.

    Він уточнив, що саме споживачі туди нікого не делегували.

    «Мало того, що в самому регуляторному органі проблема з професіоналами, так ще споживачі не мають з ним зворотнього зв’язку . Споживача ставлять перед фактом – ось так. Більш того, споживач, якого стосуються прийняті тарифи не може впливати на прийняті рішення»,- зазначив експерт.

    Ігор Черкашин наголосив, що зараз, коли вартість комунальних послуг зростає майже щомісяця, треба вирішувати системні речі – встановлення зворотнього зв’язку між споживачем і регулятором.

    «Жеки, ОСББ, будівельні кооперативи – це вже інструменти. Сьогодні ЖЕК перевіряти нікому. Просто нікому перевіряти. Тому, кожен ЖЕК «чудить» по-своєму, хоча всі ЖЕКи працюють в одному напрямку – як надути споживача.

    Владислав Кордік

    «Місто-інфраструктура»

    Материалы по теме:

    Капитальный ремонт жилища – чья проблема?
    ООО УК «КомЭнерго-Рубежное» - одна из первых управляющих компаний в Украине. Она была создана и успешно работает на рынке жилищных услуг с 12 марта ...
    Терморегулятори на батареях знижують витрати газу від 15% до 26% – Віктор Пирков
    Монополісти сьогодні мало зацікавлені в установці енергозберігаючого обладнання в будинках споживачів тепла, в тому числі і терморегуляторів, які дозволяють ефективно знижувати витрата газу в ...
    Во Львове создали автомобиль для ЖКХ
    Львовский завод «Электронмаш», входящей в состав ОАО «Концерн-Электрон», создал универсальный автомобиль для нужд коммунального хозяйства, который можно назвать настоящим прорывом в отечественном машиностроении. Об ...
    Відмінність цифрової готівки від звичайних електронних розрахунків
                                  Експерт розповів, до чого тут блокчейн Плутанина у визначеннях таких понять як цифрові, електронні, віртуальні або пластикові гроші обумовлена тим що нема загально - світового ...

    от kordik

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *