Вс. Ноя 29th, 2020

    Денис Горовий.«Середній чек» за січень-лютий 2015 збільшився на 46% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склав 729 гривень

    Ера цін «цін за старим курсом» на товари в інтернет-магазинах України підійшла до кінця. Про це в ексклюзивному коментарі журналісту інформаційно-аналітичного порталу «Місто-інфраструктура» повідомив експерт ринку електронної комерції Денис Горовий. За його словами, різкий ціновий стрибок вже мав місце раніше, – в лютому 2015 року. Тоді «середній чек» різко виріс відразу на 25%.

    «Стало очевидним, що утримати ціни на колишньому рівні не під силу практично всім інтернет – продавцям. Зростання покупок в інтернеті стався не тільки за рахунок підвищення цін на більшість груп товарів – зросла і кількість одиниць покупок», – зазначив експерт.

    На підтвердження своїх Денис Горовий зазначив, що лише за 2 місяці 2015 на одному з найбільших інтернет-майданчиків українці зробили більше 635 тисяч замовлень, що на 51% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

    «Найчастіше в кошик покупця в січні-лютому 2015 попадали одяг, взуття та аксесуари – майже 160 тисяч замовлень. Добре продавалися товари для будинку й саду – більше 83 тисяч. Традиційно в топі – дорожчає з кожним днем ​​техніка та електроніка – майже 55 тисяч угод. Активно розкуповувалися і будматеріали – більше 19 тисяч замовлень за 2 місяці. Але це тільки ті замовлення, які ми бачимо в кошику покупця », – так прокоментував ситуацію експерт ринку електронної комерції.

    Він також зауважив, що більша частина угод в інтернет-супермаркетах сьогодні укладається не через «кошик», а по інших каналах комунікацій – дзвінкам по телефону, повідомленнями в чатах. Таким чином, реальних покупок має бути на 40% більше.

    «Стрімке зростання кількості покупок ми пов’язуємо не тільки з девальвацією гривні і бажанням покупця встигнути придбати необхідне до чергової хвилі підвищення цін. В цілому, з року в рік посилюється тенденція переходу споживачів і продавців з офлайна в онлайн», – зауважив Горовий.

    Він додав, що для покупця покупка в онлайні – це зручність і можливість заощадити. Для продавця – можливість оптимізувати свої витрати на запуск і підтримку бізнесу.

    «За нашими даними, більше 42% підприємців працюють в інтернеті менше одного року», – підсумував аналітик.

    Владислав Кордік

    «Місто-інфраструктура»

    Материалы по теме:

    Ринок оренди столиці: швидше живий ніж мертвий – експерт
    Ринок оренди житла столиці сьогодні розвивається, але в основному за рахунок міграційних процесів. Про це в ексклюзивному коментарі журналісту інформаційно-аналітичного порталу «Місто-інфраструктура» повідомив віце-президент Асоціації ...
    Відмінність цифрової готівки від звичайних електронних розрахунків
                                  Експерт розповів, до чого тут блокчейн Плутанина у визначеннях таких понять як цифрові, електронні, віртуальні або пластикові гроші обумовлена тим що нема загально - світового ...
    Правила енергоефективного споживання енергоресурсів
    День ефективного використання енергоресурсів    В українському суспільстві формування енергоефективної свідомості вимагає постійного і всебічного роз'яснення цілей і способів досягнення європейських показників енергоємності виробництва.
    Херсонські чиновники виставили на аукціон морське узбережжя
    Не так давно, під час проведення форуму «Таврійські горизонти» в Новій Каховці представники місцевої влади заявили, що частину земель курорту Залізного Порту, Генічеська та ...

    от kordik

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *