Информационный портал

Українці кинулись масово скуповувати товари в інтернет-магазинах — експерт

«Середній чек» за січень-лютий 2015 збільшився на 46% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склав 729 гривень

Ера цін «цін за старим курсом» на товари в інтернет-магазинах України підійшла до кінця. Про це в ексклюзивному коментарі журналісту інформаційно-аналітичного порталу «Місто-інфраструктура» повідомив експерт ринку електронної комерції Денис Горовий. За його словами, різкий ціновий стрибок вже мав місце раніше, — в лютому 2015 року. Тоді «середній чек» різко виріс відразу на 25%.

«Стало очевидним, що утримати ціни на колишньому рівні не під силу практично всім інтернет — продавцям. Зростання покупок в інтернеті стався не тільки за рахунок підвищення цін на більшість груп товарів — зросла і кількість одиниць покупок», — зазначив експерт.

На підтвердження своїх Денис Горовий зазначив, що лише за 2 місяці 2015 на одному з найбільших інтернет-майданчиків українці зробили більше 635 тисяч замовлень, що на 51% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

«Найчастіше в кошик покупця в січні-лютому 2015 попадали одяг, взуття та аксесуари — майже 160 тисяч замовлень. Добре продавалися товари для будинку й саду — більше 83 тисяч. Традиційно в топі — дорожчає з кожним днем ​​техніка та електроніка — майже 55 тисяч угод. Активно розкуповувалися і будматеріали — більше 19 тисяч замовлень за 2 місяці. Але це тільки ті замовлення, які ми бачимо в кошику покупця », — так прокоментував ситуацію експерт ринку електронної комерції.

Він також зауважив, що більша частина угод в інтернет-супермаркетах сьогодні укладається не через «кошик», а по інших каналах комунікацій — дзвінкам по телефону, повідомленнями в чатах. Таким чином, реальних покупок має бути на 40% більше.

«Стрімке зростання кількості покупок ми пов’язуємо не тільки з девальвацією гривні і бажанням покупця встигнути придбати необхідне до чергової хвилі підвищення цін. В цілому, з року в рік посилюється тенденція переходу споживачів і продавців з офлайна в онлайн», — зауважив Горовий.

Він додав, що для покупця покупка в онлайні — це зручність і можливість заощадити. Для продавця — можливість оптимізувати свої витрати на запуск і підтримку бізнесу.

«За нашими даними, більше 42% підприємців працюють в інтернеті менше одного року», — підсумував аналітик.

Владислав Кордік

«Місто-інфраструктура»

Переводчик — Translate
Архивы
No weather data found for [, , vertical]