Информационный портал

«Убер» для вантажоперевезень: сумнівна економія

Українські вантажоперевізники розкритикували нову онлайн-платформу A2B Direct, яку хочуть запустити в Україні.

vantagРозробники A2B прямо кажуть, що сервіс може забезпечити пряму взаємодію між вантажоперевізниками і фірмами, яким треба пересувати вантаж на відстань на всіх етапах, весь цикл документообігу, страховий та юридичний супровід. Користувачі зможуть відстежувати свій вантаж онлайн і повністю позбутися від експедиторських націнок. Перевізники і ті, хто володіє вантажем зможуть швидко знаходити актуальні угоди та планувати завантаження, скоротивши холості пробіги до мінімуму.

«Я обговорював на профільному форумі цей почин, і ми провели спеціальне голосування серед перевізників. Питання було одне: злетить цей сервіс чи ні? Жодного голосу, що він підніметься. Всі транспортники кажуть: у нього немає ніяких шансів», — зазначив директор групи компаній «Прем’єр» Дмитро Леушкин.

На думку експерта, основна проблема цієї програми — незрозуміла схема оподаткування операцій, укладених з її допомогою.

«Коли компанія замовляє транспортні послуги, вона хоче відобразити ці витрати в своєму фінансовому звіті і заплатити державі всі податки. Особливо, якщо ми говоримо про найбільших українських вантажовідправників. Uber — цього не дозволяє зробити і всі схожі з ним онлайн –платформи, теж», — підкреслив Дмитро Леушкин.

Крім того, на думку перевізника, ці програми дуже зручні для шахраїв.

«Алгоритм простий: купується стара і дешева машина і реєструється на Убер. За допомогою цієї платформи знаходиться замовлення на перевезення вантажу, наприклад, на 2 млн грн. Товар завантажується — машина пропадає. Ні товару, ні грошей, ні перевізника. Сама програма ніяких гарантій надійності для компаній-вантажовідправників не надає. А це — найголовніше», — вважає Дмитро Леушкин.

За його словами, відмова від експедиторських послуг допоможе заощадити компаніям 3-5% від вартості перевезення, але при цьому, створить масу нерозв’язних проблем.

«Експедитор – це «перекладач» фінансової мови між замовником і перевізником. Він вирішує всі питання на дорозі: поламалася машина, треба дозаправитися, намок товар, запізнюємося з доставкою, і масу інших речей. Тому, відмовившись від експедитора, ти можеш заощадити копійку, а втратити десятки гривень», — впевнений Дмитро Леушкин.

Директор групи компаній PRIME впевнений, що зараз на ринку вантажоперевезень працює маса інформаційних програм, 95% з яких використовують українські перевізники. На його думку, нова онлайн-платформа могла б мати успіх і популярність, якби її розробники залучили до її використання найбільших вантажовідправників країни, таких як «Оболонь», Coca-Cola, група IDS Україна, «Сандора», Carlsberg, «Славутич», «Росинка», Яффо, Вітмарк та інші.

Переводчик — Translate
Архивы
No weather data found for [, , vertical]