Информационный портал

Фахівець передбачив обвал ринку перевезень на судах «річка-море» в 2022 р

Із загальної українського флоту суден класу «річка-море» в 927 одиниць в експлуатації на сьогоднішній день залишилося 574, або 62%. І це при тому, що попит на перевезення річка-море зростає порівнянно з урожаєм зернових і обсягами експорту.

Про це в інтерв’ю «АПК-Інформ» повідомив фахівець фрахтового ринку компанії Soylu Shipping S.A. (Стамбул, Туреччина) Олексій Таразанов.

Він зазначив, що показником попиту те, що ставки на перевезення зерна з річкових портів Азовського моря на Мармара істотно вище, ніж при перевезенні великими партіями з глибоководних портів ЧС на ПСА.

«Попит на дані суду стабільний і буде залишатися таким. Навіть за умови, що при навантаженні наявних судів для транспортування зерна по р. Дніпро, задекларована осаду на якій 3,65 м, на кожному буде присутній певний недовантаження розповів Олексій Таразанов.

За словами фахівця, якщо виходити з наявних темпів будівництва нових суден і темпів виведення з експлуатації старих, то до 2040 року ми будемо мати загальний тоннаж на рівні 1500 тис. Т проти 3200 тис. Т, що зараз.

«Якщо говорити про доступному для огляду майбутньому, то у 2022 року починає діяти вимога щодо обов’язкової установки устаткування для очищення баластових вод на всі судна в експлуатації, тобто і на суду «річка-море». Таке обладнання досить дороге (близько 200 тис.), І не в кожне старе судно його можна встановити. Орієнтовна вартість старого судна місткістю 3 тис. Т (найбільш популярні і затребувані) при здачі його на брухт становить близько 300 тис підрахував Олексій Таразанов.

Спеціаліст передбачає, що через 5 років, до моменту вступу в силу даної вимоги, практично ніхто з судновласників, у яких судно із залишковою вартістю 300-400 тис., не захоче інвестувати в нього ще 200 тис. Для продовження терміну експлуатації на 3 5 років. У підсумку 2022 р готує велику кількість сюрпризів для тих, чиї перевезення зав’язані на судах «річка-море», в тому числі стрімке зменшення доступного тоннажу.

«Певна залежність від судів даного типу, безумовно, залишиться, але зерно можна завозити в порт Південний, наприклад, а з нього забирати судами типу« кейпсайз »по 200 тис. Т. Також порти в Каховці, Херсоні, Миколаєві, Нікополі та т.д., завдяки яким можна звільнити автотранспорт і завозити вантажі з річкових портів на основний великий порт перевалки. Гострої необхідності в експортних відвантаженнях з річкових портів Дніпра дрібними партіями немає вважає Олексій Таразанов.

Материалы по теме:

ДФС нагадує про сплату транспортного податку
Начальник Головного управління ДФС у Києві Людмила Демченко нагадала власникам автомобілів про необхідність сплати транспортного податку. За її словами, об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з ...
Ринок нерухомості в Україні. Стан, перспективи та очікування
Євген Невмержицький - ексклюзив За рівнем розвитку ринку нерухомості можна судити про розвиток всієї економіки.   Якщо ціни стабільні, має місце незначне зростання - значить і економіка ...
На Черниговщине создали стабилизационный фонд продовольственного зерна
В Чернигове на сессии Облсовета была утверджена областная Программа формирования региональных ресурсов продовольственного зерна Черниговской области на 2012-2013 маркетинговый год, который, по словам председателя ...
Зростання комунальних тарифів в Новомиргороді дозволяє стримувати комбінована подача тепла
Житлові квартали міста Новомиргорода (Кіровоградська обл.) переведені на індивідуальне опалення. Це дозволить місцевим тепловикам назавжди позбутися від хронічних проблем багатотисячних боргів міста перед НАК «Нафтогаз ...
Енергомашспецсталь відвантажила обладнання в Угорщину
Енергомашспецсталь продовжує постачати обладнання металургійному комбінату ЗАТ «ІСД Дунаферр» в Угорщині. Відвантаження продукції здійснюється у межах контракту між ПАТ «ЕМСС» та ЗАТ «Дунаферр», який ...
Переводчик — Translate
Архивы
No weather data found for [, , vertical]