Пн. Ноя 30th, 2020

    баржа

    Із загальної українського флоту суден класу «річка-море» в 927 одиниць в експлуатації на сьогоднішній день залишилося 574, або 62%. І це при тому, що попит на перевезення річка-море зростає порівнянно з урожаєм зернових і обсягами експорту.

    Про це в інтерв’ю «АПК-Інформ» повідомив фахівець фрахтового ринку компанії Soylu Shipping S.A. (Стамбул, Туреччина) Олексій Таразанов.

    Він зазначив, що показником попиту те, що ставки на перевезення зерна з річкових портів Азовського моря на Мармара істотно вище, ніж при перевезенні великими партіями з глибоководних портів ЧС на ПСА.

    «Попит на дані суду стабільний і буде залишатися таким. Навіть за умови, що при навантаженні наявних судів для транспортування зерна по р. Дніпро, задекларована осаду на якій 3,65 м, на кожному буде присутній певний недовантаження розповів Олексій Таразанов.

    За словами фахівця, якщо виходити з наявних темпів будівництва нових суден і темпів виведення з експлуатації старих, то до 2040 року ми будемо мати загальний тоннаж на рівні 1500 тис. Т проти 3200 тис. Т, що зараз.

    «Якщо говорити про доступному для огляду майбутньому, то у 2022 року починає діяти вимога щодо обов’язкової установки устаткування для очищення баластових вод на всі судна в експлуатації, тобто і на суду «річка-море». Таке обладнання досить дороге (близько 200 тис.), І не в кожне старе судно його можна встановити. Орієнтовна вартість старого судна місткістю 3 тис. Т (найбільш популярні і затребувані) при здачі його на брухт становить близько 300 тис підрахував Олексій Таразанов.

    Спеціаліст передбачає, що через 5 років, до моменту вступу в силу даної вимоги, практично ніхто з судновласників, у яких судно із залишковою вартістю 300-400 тис., не захоче інвестувати в нього ще 200 тис. для продовження терміну експлуатації на 3 5 років. У підсумку 2022 р готує велику кількість сюрпризів для тих, чиї перевезення зав’язані на судах «річка-море», в тому числі стрімке зменшення доступного тоннажу.

    «Певна залежність від судів даного типу, безумовно, залишиться, але зерно можна завозити в порт Південний, наприклад, а з нього забирати судами типу« кейпсайз »по 200 тис. Т. Також порти в Каховці, Херсоні, Миколаєві, Нікополі та т.д., завдяки яким можна звільнити автотранспорт і завозити вантажі з річкових портів на основний великий порт перевалки. Гострої необхідності в експортних відвантаженнях з річкових портів Дніпра дрібними партіями немає вважає Олексій Таразанов.

    Материалы по теме:

    Під час операції «Кордон-2016» затримано понад 300 незаконних мігрантів
    В Україні зараз відбувається активна фаза операції «Кордон-2016». Про це на брифінгу повідомив журналістам помічник Голови Державної прикордонної служби Олег Слободян. За його словами, ...
    Живець свиней в Україні подешевшав на 3%
    Після певного «розгойдування» цін минулого тижня, котирування на ринку живця понизилися. Так, середня ціна у першій декаді місяця тяжіла до позначки 35 грн/кг, обсяги ...
    Смарт – житло серед покупців користується меншим попитом, і вважається гірше “хрущовки” – експерт
    Протягом 2018 - 2019 років придбання житла економ - класу за кількістю угод становить фактично - 80% від усіх укладених договорів з нерухомості в ...
    За орбітою Марса астрономи виявили уламок Місяця
    Міжнародна група вчених-планетологів знайшла астероїд, що рухається за Марсом, та за складом дуже схожий на місяць. Астероїд міг бути одним ...

    от kordik

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *