Пн. Мар 1st, 2021
    авиакатастрофа

    Через чотири хвилини після зльоту зі столиці Індонезії Джакарти диспетчери втратили зв’язок з пасажирським Boeing 737-500 PK-CLC авіакомпанії Sriwijaya Air. Про це повідомляють місцеві ЗМІ.

    Pasawat Sriwijaya Air нібито втратив контакт на висоті 11 000 футів, піднімаючись на висоту 13 000 футів.

    За даними Flightradar24, літак втратив 10 000 футів висоти менш, ніж за хвилину. Міністерство транспорту Індонезії підтвердило втрату зв’язку з повітряним судном.

    Командир повітряного судна Boeing 737-500 PK-CLC авіакомпанії Sriwijaya Air (колишній військовий льотчик)

    На борту знаходилось 59 пасажирів, серед них п’ятеро дітей і одне немовля.

    Другий пілот Boeing 737-500 PK-CLC авіакомпанії Sriwijaya Air

    Рибалки знайшли уламки літака в море на північ від Джакарти

    KNKT (Національна комісія з безпеки на транспорті) Індонезії почала розслідування і оголосила, що вони почнуть пошук чорних скриньок у неділю (10 січня 2021 року). Про це повідомляє The Aviation Herald.


    Пасажир, що забронював квиток на рейс, який розбився повідомив, що йому довелося пропустити рейс через те, що його результати тесту Covid-19 PCR ще не прибули.

    Тільки після того, як літак вже відбув, прибули (негативні) результати медичного аналізу, які б дозволяли йому сісти на цей рейс.
    Жителі прилеглих островів (архіпелаг у Яванському морі Тисячі островів) вийшли в море на двох човнах, коли вони почули два вибухи, а потім виявили плаваючі на воді уламки. У той час йшов дощ.

    ФОТО: Національне пошуково-рятувальне агентство Індонезії (Basarnas)

    Приблизно через дві години жителі повернули одну з човнів на свої острови і повідомили в поліцію.

    Інша човен все ще утримується на місці події, використовуючи якір.

    Об’єкт, імовірно є аварійним трапом літака, виявленого аварійно-рятувальною службою Басарнас (Фото: Basarnas)

    Капітан корабля з 28 членами екіпажу, який знаходився приблизно в 6 морських милях від місця падіння біля острова Ланканг, повідомив, що вони спостерігали падіння об’єкта в воду і взяли курс на це місце.

    Були виявлені льотні куртки, частини тіл і уламки літака. В даний час судно утримує позицію приблизно за півмилі від місця аварії, поки не прибудуть фахівці служби порятунку (Басарнас). Глибина води на місці катастрофи складає від 15 до 16 метрів.


    Уламки, знайдені жителями (Фото: winne)

    Телекомпанія CNN Indonesia з посиланням на місцеву владу підтвердила, що на місці передбачуваного краху знайдені ймовірні фрагменти літака і масляна пляма.

    За даними влади, глибина моря в цій точці становить 15-20 метрів. Телекомпанія опублікувала відеозапис виявлення уламків.

    Довідка: За останнє десятиліття Індонезії довелося зіткнутися з цілим рядом авіакатастроф, включаючи катастрофу Lion Air, в результаті якої в 2018 році загинуло 189 осіб і яка викликала загальне обурення новим реактивним літаком Boeing 737 Max. У грудні 2014 року AirAsia Group Bhd. літак впав у Яванське  море з 162 людьми на борту. Погода була одним з факторів, що сприяла кільком з цих аварій. У суботу в Джакарті також йшов сильний дощ.

    1. Garuda Indonesia, Медан, 1997 рік

    26 вересня 1997 роки рейс GA152 компанії Garuda Indonesia зазнав аварії в районі Буах-Набарі, район Сіболангіт, округ Делі-Серданг, Північна Суматра, Індонезія (приблизно в 32 км від аеропорту Полонія і в 45 км від міста Медан), коли він збирався приземлитися в аеропорту Полонія. GA 152 – літак Airbus A300-B4.

    У цій аварії загинули всі 234 людини, в тому числі 222 пасажира і 12 членів екіпажу. До цих пір цей інцидент був найстрашнішою авіакатастрофою в історії Індонезії. Коли сталася аварія, місто Медан було оповите густим смогом через пожежу лісу.

    2. SilkAir Flight 185, Південна Суматра, 1997 рік

    ФОТО: National Transportation Safety Committee (NTSC) –

    Майже через місяць після аварії Garuda GA152 рейс 185 авіакомпанії SilkAir також потрапив в аварію. SilkAir Flight 185 – це стандартний комерційний рейс авіакомпанії SilkAir з міжнародного аеропорту Сукарно-Хатта, Джакарта, Індонезія, в аеропорт Чангі, Сінгапур.

    19 грудня 1997, близько 16:13 WIB, літак Boeing 737-300, що прямував за маршрутом Джакатта-Сінгапур, зазнав аварії над річкою Мусі, Палембанг, Південна Суматра. Всі 104 людини на борту, 97 пасажирів і 7 членів екіпажу загинули, в тому числі пілот Цу Вей Мінг з Сінгапуру і другий пілот Дункан Уорд з Нової Зеландії.

    3. Mandala Airlines, Паданг-Медан, 2005 рік

    Рейс RI 091 Mandala Airlines – літак Boeing 737-200, що належить Mandala Airlines розбився в районі Паданг-Булана, Медан, Індонезія, 5 вересня 2005 року. Ця трагедія сталася, коли літак вилітав з аеропорту Медан Полонія.Літак виконував рейс Медан-Джакарта і перевозив 117 осіб (112 пасажирів і 5 членів екіпажу). Число загиблих пасажирів склало 100 чоловік, 49 чоловік на землі також постраждали. Повідомляється, що принаймні 17 пасажирів були в безпеці.

    4. Adam Air, Західний Сулавесі, 2007 рік

    1 січня 2007 року регулярний внутрішній рейс компанії Adam Air з рейсом № 574 за маршрутом Джакарта-Сурабая-Манадо пропав на рейсі після транзиту в Сурабаю. Через вісім місяців, або в серпні 2007 року, літак нібито розбився в Маєн-Уотерс, Західний Сулавесі. Це припущення грунтується на виявленні чорного ящика в Majene Waters 27 серпня 2007 року на глибині 2 000 метрів.

    У цій аварії загинули всі 102 людини, в тому числі 96 пасажирів і 6 членів екіпажу. Ця подія є найбільша кількість загиблих в результаті будь-авіакатастрофи за участю Boeing 737-400. Тіла всіх пасажирів і уламки залишаються похованими на дні моря. 25 березня 2008 року причинами аварії, оголошеними Національною комісією з безпеки на транспорті (NTSC), були погана погода, пошкодження допоміжних засобів інерціальної навігаційної системи (IRS) і нездатність пілота справлятися з надзвичайними ситуаціями. Ця аварія була першою серйозною аварією Adam Air за 3-річну історію компанії.

    5. Indonesia Air Asia, протока Карімата, 2014 рік

    Рейс 8501 авіакомпанії Indonesia Air Asia часто згадується як AirAsia Tragedy QZ8501 – це літак Airbus A320, що належить авіакомпанії Indonesia AirAsia (група AirAsia), який втратив контакт в районі Яванського моря біля протоки Карімати під час польоту з Сурабая, Індонезія, в Сінгапур 28 грудня 2014 року.

    На борту перебувало не менше 155 пасажирів і 7 членів екіпажу. 30 грудня 2014 року уламки цього літака були виявлені в Яванському морі. Людські тіла були виявлені одночасно з виявленням уламків літака, в результаті катастрофи якого загинуло 162 людини.

    Місто-інфраструктура

    Материалы по теме:

    Танзанія буде використовувати місцеві трави замість вакцини проти Covid-19
    Президент Танзанії Джон Магуфулі  -  Авторські права © africanewsSTR / AFP Танзанія дала зрозуміти, що не має наміру використовувати будь-яку вакцину проти Covid-19, а замість цього для ...
    Китайские инженеры готовят технологический прорыв в науке
    Сферический радиотелескоп FAST с пятисот метровой апертурой под названием “Глаз Китая” был выведен китайскими инженерами на номинальную мощность. Характеристики радиотелескопа теперь позволяют астрофизикам заглянуть ...
    В Керчи снижен тариф на тепловую энергию
    С 3 марта 2013 года для керченских абонентов компании «Крымтеплоснабжение», проживающих в домах без теплосчетчиков, начал действовать новый, сниженный, тариф на тепловую энергию - ...
    Авторская программа Владислава Кордика – «Коммуналка» (ВИДЕО)
    Гость программы, - директор института Промышленной экологии, кандидат технических наук Александр Сигал. Тема программы - ситуация с коммунальным теплоснабжением, тарифами на тепло, которая сложилась в ...

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *