Пн. Июн 14th, 2021

баржа

Із загальної українського флоту суден класу «річка-море» в 927 одиниць в експлуатації на сьогоднішній день залишилося 574, або 62%. І це при тому, що попит на перевезення річка-море зростає порівнянно з урожаєм зернових і обсягами експорту.

Про це в інтерв’ю «АПК-Інформ» повідомив фахівець фрахтового ринку компанії Soylu Shipping S.A. (Стамбул, Туреччина) Олексій Таразанов.

Він зазначив, що показником попиту те, що ставки на перевезення зерна з річкових портів Азовського моря на Мармара істотно вище, ніж при перевезенні великими партіями з глибоководних портів ЧС на ПСА.

«Попит на дані суду стабільний і буде залишатися таким. Навіть за умови, що при навантаженні наявних судів для транспортування зерна по р. Дніпро, задекларована осаду на якій 3,65 м, на кожному буде присутній певний недовантаження розповів Олексій Таразанов.

За словами фахівця, якщо виходити з наявних темпів будівництва нових суден і темпів виведення з експлуатації старих, то до 2040 року ми будемо мати загальний тоннаж на рівні 1500 тис. Т проти 3200 тис. Т, що зараз.

«Якщо говорити про доступному для огляду майбутньому, то у 2022 року починає діяти вимога щодо обов’язкової установки устаткування для очищення баластових вод на всі судна в експлуатації, тобто і на суду «річка-море». Таке обладнання досить дороге (близько 200 тис.), І не в кожне старе судно його можна встановити. Орієнтовна вартість старого судна місткістю 3 тис. Т (найбільш популярні і затребувані) при здачі його на брухт становить близько 300 тис підрахував Олексій Таразанов.

Спеціаліст передбачає, що через 5 років, до моменту вступу в силу даної вимоги, практично ніхто з судновласників, у яких судно із залишковою вартістю 300-400 тис., не захоче інвестувати в нього ще 200 тис. для продовження терміну експлуатації на 3 5 років. У підсумку 2022 р готує велику кількість сюрпризів для тих, чиї перевезення зав’язані на судах «річка-море», в тому числі стрімке зменшення доступного тоннажу.

READ  Введення нових ліцензій прискорить монополізацію будівельного ринку – А.Топал

«Певна залежність від судів даного типу, безумовно, залишиться, але зерно можна завозити в порт Південний, наприклад, а з нього забирати судами типу« кейпсайз »по 200 тис. Т. Також порти в Каховці, Херсоні, Миколаєві, Нікополі та т.д., завдяки яким можна звільнити автотранспорт і завозити вантажі з річкових портів на основний великий порт перевалки. Гострої необхідності в експортних відвантаженнях з річкових портів Дніпра дрібними партіями немає вважає Олексій Таразанов.

Материалы по теме:

У Києві вже давно можна було запустити нічні тролейбуси – В.Гербеда
Київська міська влада не має навіть найпростішої дорожньої карти для подальшого розвитку комунального міського транспорту столиці. Вся діяльність «Київпастрансу» зводиться до створення сприятливих умов ...
Віктор Сердюк: Тонни донорської крові виливаються в каналізацію через відсутність діагностики
Щорічно більше тисячі українців, яким було зроблено переливання крові, стали жертвами зараження гепатитом та іншими захворюваннями, які передаються через кров. Як виявилося, однією з ...
Первое выездное совещание на площадке строительства ЦХОЯТ
Первое выездное межведомственное совещание по вопросам строительства Централизованного хранилища отработавшего ядерного топлива (ЦХОЯТ) под председательством президента НАЭК «Энергоатом» Юрия Недашковского состоялась на строительной площадке ...
Судно Maersk втратило 750 контейнерів в північній частині Тихого океану
Маерск Ессен заходить у порт Лос-Анджелеса Погана погода в північній частині Тихого океану стала причиною втрати контейнерів на одному з контейнеровозів Maersk. Це вже третій ...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *