Вс. Фев 28th, 2021

    Для запуску державної програми з оновлення комунального транспорту не вистачає лише бажання чиновників

    Для оновлення застарілого парку трамваїв, тролейбусів та автобусів у містах України необхідно формувати пакет Державних замовлень. Таку думку в коментарі журналісту інформаційно-аналітичного порталу «Місто-інфраструктура» висловив голова Всеукраїнської незалежної профспілки працівників транспорту Віктор Гербеда.

    Він вважає, що Україна сьогодні має всі можливості та потужності для виробництва сучасного комунального транспорту – експерт

    «В більшості обласних і районних центрах знос рухомого складу трамваїв, тролейбусів та комунальних автобусів сягає 80% і більше. Нам вже давно було потрібно розвивати електротранспорт. Вся Європа це робить. Експлуатація тролейбусів та трамваїв на порядок дешевше», – підкреслив В.Гербеда.

    Він додав, що у Відні, Німеччині та Австрії зараз активно експлуатуються трамваї. На міських міські маршрути у Женеві та Брюсселі запустили електробуси.

    «Вони економічні, та не забруднюють повітря. У нас впровадженням нових технологій на міських маршрутах, може похвалитися лише місто Луцьк», – уточнив експерт.

    Голова Всеукраїнської незалежної профспілки працівників транспорту наголосив, що сьогодні саме через відсутність державних замовлень на виробництво транспортних засобів, у містах дорожчають тарифи, та погіршується якість обслуговування пасажирів.

    «Необхідно, аби проблемами розвитку сучасного комунального транспорту фахівці опікувалися на рівні Кабміну, там розміщували ці замовлення. Не буде ж Дніпропетровський або Львівський завод окремо випускати для кожного містечка по 2-3 тролейбуса на рік. Необхідно, щоб запрацювала Централізована державна програма, яка буде адаптована під місцеві бюджети», – зазначив В.Гербеда.

    Він наголосив, що порядних, грамотних фахівців в галузі розвитку інфраструктури у нас в Україні достатньо.

    «Ми закуповуємо електротранспорт і автобуси де завгодно, тільки не у своїх виробників в Україні. Сьогодні права своїх повноважень міста передати зможуть, бо на рівні держави життєздатну систему ніхто запускати не зацікавлений, а заводи самостійно це зробити не в змозі»,- констатував Віктор Гербеда.

    Владислав Кордік

    «Місто-інфраструктура»

    Материалы по теме:

    В. Землянський: якщо населення відмовиться від газових котлів, компенсувати тарифи буде нічим
    Абоненти, які не зможуть оплачувати дорогий газ, змушені будуть встановлювати електрокотли Є побоювання, що вже в найближчі місяці, отримавши платіжки з новими комунальними тарифами, населення ...
    В Тернополе троллейбусы разваливаются уже на ходу
    Троллейбусный парк Тернополя требует кардинального обновления. Об этом корреспонденту информационно-аналитического портала «Город-инфраструктура» сообщил директор КП «Тернопольэлектротранс» Андрей Мастюх. По его словам, городской коммунальный электротранспорт ...
    Информационно-аналитическая программа «Коммуналка» с Владиславом Кордиком на INTV
    Ночной «провал» невостребованной электроэнергии сегодня достигает от 7 до 9 Мгвт, но интересы энергоснабжающих компаний пока не совпадают с задачами государств. Гость программы - Виктор ...
    В Лубенском горисполкоме заговорили о субсидиях
    В Лубенском горисполкоме состоялось заседание городской рабочей комиссии по вопросам координации деятельности по предоставлению населению жилищных субсидий и компенсации. Комиссия была создана распоряжением городского головы ...

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *