Пн. Июн 14th, 2021

Денис Горовий.«Середній чек» за січень-лютий 2015 збільшився на 46% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склав 729 гривень

Ера цін «цін за старим курсом» на товари в інтернет-магазинах України підійшла до кінця. Про це в ексклюзивному коментарі журналісту інформаційно-аналітичного порталу «Місто-інфраструктура» повідомив експерт ринку електронної комерції Денис Горовий. За його словами, різкий ціновий стрибок вже мав місце раніше, – в лютому 2015 року. Тоді «середній чек» різко виріс відразу на 25%.

«Стало очевидним, що утримати ціни на колишньому рівні не під силу практично всім інтернет – продавцям. Зростання покупок в інтернеті стався не тільки за рахунок підвищення цін на більшість груп товарів – зросла і кількість одиниць покупок», – зазначив експерт.

На підтвердження своїх Денис Горовий зазначив, що лише за 2 місяці 2015 на одному з найбільших інтернет-майданчиків українці зробили більше 635 тисяч замовлень, що на 51% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

«Найчастіше в кошик покупця в січні-лютому 2015 попадали одяг, взуття та аксесуари – майже 160 тисяч замовлень. Добре продавалися товари для будинку й саду – більше 83 тисяч. Традиційно в топі – дорожчає з кожним днем ​​техніка та електроніка – майже 55 тисяч угод. Активно розкуповувалися і будматеріали – більше 19 тисяч замовлень за 2 місяці. Але це тільки ті замовлення, які ми бачимо в кошику покупця », – так прокоментував ситуацію експерт ринку електронної комерції.

Він також зауважив, що більша частина угод в інтернет-супермаркетах сьогодні укладається не через «кошик», а по інших каналах комунікацій – дзвінкам по телефону, повідомленнями в чатах. Таким чином, реальних покупок має бути на 40% більше.

READ  Юрій Корольчук: поставки Газпрому на окуповану територію України - не регламентовані

«Стрімке зростання кількості покупок ми пов’язуємо не тільки з девальвацією гривні і бажанням покупця встигнути придбати необхідне до чергової хвилі підвищення цін. В цілому, з року в рік посилюється тенденція переходу споживачів і продавців з офлайна в онлайн», – зауважив Горовий.

Він додав, що для покупця покупка в онлайні – це зручність і можливість заощадити. Для продавця – можливість оптимізувати свої витрати на запуск і підтримку бізнесу.

«За нашими даними, більше 42% підприємців працюють в інтернеті менше одного року», – підсумував аналітик.

Владислав Кордік

«Місто-інфраструктура»

Материалы по теме:

Центральне опалення: зберегти – нема за що, а відмовитися – дорого
Ситуація з подальшим розвитком комунальної теплоенергетики в країні зайшла в глухий кут. Чи зберігати централізовану систему опалення або відмовлятися від неї - це з ...
Нації, які найчастіше подорожували в 2016 році
Канадський дослідницький центр Travel & Tourism Intelligence Center визначив 15 країн, громадяни яких найчастіше подорожували в 2016 році. Як повідомляє видання Business Insider, затятими ...
Ринок оренди столиці: швидше живий ніж мертвий – експерт
Ринок оренди житла столиці сьогодні розвивається, але в основному за рахунок міграційних процесів. Про це в ексклюзивному коментарі журналісту інформаційно-аналітичного порталу «Місто-інфраструктура» повідомив віце-президент Асоціації ...
Правила енергоефективного споживання енергоресурсів
День ефективного використання енергоресурсів    В українському суспільстві формування енергоефективної свідомості вимагає постійного і всебічного роз'яснення цілей і способів досягнення європейських показників енергоємності виробництва.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *