Пн. Ноя 30th, 2020

    украинские авиакомпанииМонополія на ринку авіаперевезень в Україні вбиває здорову конкуренцію. Відсутність потужних гравців та власність Ігоря Коломойського авіакомпаній призвела до занепаду газузі транспорту, – повiдомляє видання «Авiацiя України».

    Найбільші чотири авіакомпанії – Аеросвіт, Роза Вітрів, Донбасаеро та Дніпроавіа належать мільярдеру Коломойському. Небажання вести здоровий бізнес та грати за правила призвело до катастрофічної ситуації на ринку внутрішніх перевезень, де ціна за квиток економ-класу сягає 5 тис. гривень.

    Відсутність правил гри, непрозорі рішення, лобіювання перевізників у парламенті все це призводить до зростання цін та жахливої якості перевезень для рядового пасажира.

    Нема дешевих перельотів – нема туризму

    Внутрішнє авіасполучення мали б розвивати хоча б з огляду на те, що Україна має величезну територію, відстань між великими містами – сотні кілометрів. Погане транспортне сполучення гальмує і розвиток бізнесу, і ринку праці. Жадібність авіакомпанії не дає розвиватись внутрішньому та в’їздному туризму. Який сенс, скажімо, влаштовувати дні Львова у Луганську, якщо люди фізично не можуть добратись з одного міста в інше? Тобто можуть — добу поїздом чи автобусом. Але про які тури вихідного дня тоді може йтися?

    «У нас є дві проблеми з авіасполученням. Перша – невиправдано дорогі тарифи українських авіакомпаній. Фактично, у нас на ринку монополіст. «Відкрите небо», яке могло б пустити на ринок більше авіакомпаній, а це посприяло б зниженню тарифів, не підписане. Друга проблема – аеропорти. У нас надто дороге обслуговування авіакомпаній в аеропортах – послуги навігації, супровід у повітрі. Є державні структури, які встановлюють тарифи, які їм хочеться.

    Мені неодноразово доводилось чути від людей з Львівської чи Закарпатської областей, що їм дешевше злітати у Туреччину чи Болгарію, ніж у Крим. Хто в Криму переважно відпочиває? Українці і росіяни. Але у Росії є багато міст-мільйонників. І звідти є рейси у Туреччину, Грецію, Болгарію, а в Крим немає. Бо літати в Україну дорого… Проблеми не лише з авіаперевезеннями.

    Ранiше IАП «Мicто-iнфраструктура» розповiдав про загадки запорiзьких авіакатастроф. 

    Материалы по теме:

    Новые технологии позволят красить двухэтажные вагоны
    На Крюковском вагоностроительном заводе в Кременчуге начались пусконаладочные работы на новом объекте комплекса пассажирского вагоностроения Об этом корреспонденту ИАП «Город-инфраструктура» сообщили в пресс-службе Крюковского ...
    «Харьковметрострой» официально объявлен банкротом
    Собрание акционеров ЧАО «Харьковметрострой» приняло решение о прекращении эмитента путем ликвидации в связи с признанием банкротом. Об этом корреспонденту ИАП «Город-инфраструктура» сообщили в Восточном территориальном ...
    В Китае воздушное такси становится популярнее наземного
    Любой каприз – за ваши деньги: заказанный заранее воздушный рейс, время, отдельный коридор безопасности, лакомства на ваш вкус, комфортная софа… В международном аэропорту «Таосянь» города ...
    В Тюмени потерпел катастрофу пассажирский самолет
    При взлете из аэропорта "Рощино" в Тюмени утром 2 апреля разбился пассажирский самолет ATR-72.  Самолет выполнял рейс Тюмень - Сургут. По данным МЧС, ATR-72 ...

    от alex

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *