Информационный портал новостей

Ринок внутрішніх перевезень України доведено до катастрофічного стану

украинские авиакомпанииМонополія на ринку авіаперевезень в Україні вбиває здорову конкуренцію. Відсутність потужних гравців та власність Ігоря Коломойського авіакомпаній призвела до занепаду газузі транспорту, – повiдомляє видання «Авiацiя України».

Найбільші чотири авіакомпанії – Аеросвіт, Роза Вітрів, Донбасаеро та Дніпроавіа належать мільярдеру Коломойському. Небажання вести здоровий бізнес та грати за правила призвело до катастрофічної ситуації на ринку внутрішніх перевезень, де ціна за квиток економ-класу сягає 5 тис. гривень.

Відсутність правил гри, непрозорі рішення, лобіювання перевізників у парламенті все це призводить до зростання цін та жахливої якості перевезень для рядового пасажира.

Нема дешевих перельотів – нема туризму

Внутрішнє авіасполучення мали б розвивати хоча б з огляду на те, що Україна має величезну територію, відстань між великими містами – сотні кілометрів. Погане транспортне сполучення гальмує і розвиток бізнесу, і ринку праці. Жадібність авіакомпанії не дає розвиватись внутрішньому та в’їздному туризму. Який сенс, скажімо, влаштовувати дні Львова у Луганську, якщо люди фізично не можуть добратись з одного міста в інше? Тобто можуть — добу поїздом чи автобусом. Але про які тури вихідного дня тоді може йтися?

«У нас є дві проблеми з авіасполученням. Перша – невиправдано дорогі тарифи українських авіакомпаній. Фактично, у нас на ринку монополіст. «Відкрите небо», яке могло б пустити на ринок більше авіакомпаній, а це посприяло б зниженню тарифів, не підписане. Друга проблема – аеропорти. У нас надто дороге обслуговування авіакомпаній в аеропортах – послуги навігації, супровід у повітрі. Є державні структури, які встановлюють тарифи, які їм хочеться.

Мені неодноразово доводилось чути від людей з Львівської чи Закарпатської областей, що їм дешевше злітати у Туреччину чи Болгарію, ніж у Крим. Хто в Криму переважно відпочиває? Українці і росіяни. Але у Росії є багато міст-мільйонників. І звідти є рейси у Туреччину, Грецію, Болгарію, а в Крим немає. Бо літати в Україну дорого… Проблеми не лише з авіаперевезеннями.

Ранiше IАП «Мicто-iнфраструктура» розповiдав про загадки запорiзьких авіакатастроф. 

Материалы по теме:

AIR ONIX запускает регулярные рейсы в Киев
С 28 апреля авиакомпания «AIR ONIX» начала выполнять регулярные рейсы по маршруту Симферополь – Киев (Жуляны) – Симферополь. Об этом ИАП «Город-инфраструктура» сообщил генеральный директор авиакомпании ...
В Китае воздушное такси становится популярнее наземного
Любой каприз – за ваши деньги: заказанный заранее воздушный рейс, время, отдельный коридор безопасности, лакомства на ваш вкус, комфортная софа… В международном аэропорту «Таосянь» города ...
«Харьковметрострой» официально объявлен банкротом
Собрание акционеров ЧАО «Харьковметрострой» приняло решение о прекращении эмитента путем ликвидации в связи с признанием банкротом. Об этом корреспонденту ИАП «Город-инфраструктура» сообщили в Восточном территориальном ...
Заключен твердый контракт на поставку трех Ан-148-100Е
ОАО «Ильюшин Финанс Ко.» (ИФК) и ЗАО «Авиакомпания «Ангара» заключили твердый контракт на поставку в финансовый лизинг трех ВС Ан-148-100Е со сроками поставки в ...
В Харьков прибыл первый двухэтажный электропоезд «SKODA»
В Харьков прибыл первый из двух двухэтажных электропоездов "Skoda", приобретенных Южной железной дорогой. Об этом корреспонденту ИАП «Город-инфраструктура» сообщили в пресс-службе Министерства инфраструктуры Украины. По ...
Переводчик – Translate
Архивы
No weather data found for [, , vertical]