У Пакистані розбився турбогвинтовий пасажирський літак ATR-42 (реєстр. Номер AP-BHO), на борту якого перебувало за попередніми даними 48человек,
Тих, хто вижив в результаті аварії повітряного судна по всій видимості немає.
За повідомленням диспетчерської служби аеропорту через півтори години після вильоту пілот передав наземним службам сигнал SOS а також про проблеми, які виникли з лівим двигуном. У цей час літак знаходився над населеним пунктом Хавеліан.
Авіалайнер ATR 42-500 авіакомпанії Pakistan International Airlines виконував рейс за маршрутом Пешавар – Читрал – Ісламабад.
На місце авіакатастрофи висунулися рятувальні служби. Знайдено 21 тіло з числа загиблих пасажирів і членів екіпажу. За повідомленнями місцевої поліції, пошуки загиблих ускладнюють погані погодні умови.
Уже відомо, що пілотами розбився пасажирського літака були братами – Салех і Ахмет Джанджуа, а сам лайнер ATR-42 з реєстраційним номером AP-BHO був випущений в 2007 році і знаходився в експлуатації близько 10 років.
За даними авіакомпанії літак 30 травня 2009 року вже бував в АП і пройшов для відновлення до польотів цикл повного технічного обслуговування.
Після так званої «жорсткої» посадки ATR-42 виїхав на 600 метрів за межі злітно-посадочної смуги і провалився в канаву. Шасі літака було повністю зруйновано, а сам фюзеляж авіалайнера був трохи пошкоджений. На момент польоту літак знаходився в технічно справному стані, а останню перевірку проходив в жовтні 2016 року.
Станом на ранок, 8 листопада рятувальникам вже вдалося виявити «чорний» ящик, а також тіла всіх 48 пасажирів.
За повідомленнями очевидців, пасажирський літак під час падіння вже був охоплений полум’ям, тому попередня версія аварії – відмова лівого двигуна може змінитися.
В аеропорту вивішений також список всіх загиблих 48 пасажирів і членів екіпажу, які на момент аварії перебували на борту авіалайнера.
Технічні служби сподіваються, що знайдені дані самописців з «чорного» ящика допоможуть встановити справжні причини катастрофи авіалайнера – чи насправді причиною авіакатастрофи стала відмова в роботі лівого двигуна.
У місцевому муніципалітеті повідомляють, що тіла всіх виявлених на схилі гори пасажирів і членів екіпажу в результаті авіакатастрофи сильно обгоріли.
Для ідентифікації кожного з потерпілих їх останки переправляються рятувальниками в морг місцевої лікарні. Передбачається, що протягом найближчих місяців будуть взяті аналізи ДНК як у загиблих, так і у їх родичів. За допомогою цих аналізів і будуть ідентифіковані знайдені тіла.