Информационный портал новостей

Сегмент ринку «мисливство і рибальство» пішов «у ріст»

рыбалкаУ Міжнародному виставковому центрі Києва успішно пройшла 22-а Міжнародна спеціалізована виставка«Мисливство і рибальство», організатором якої є ТПП України. Виставка традиційно викликала зацікавленість з боку численних шанувальників мисливства, рибальства, дайвінгу та активного відпочинку.  Участь у виставці взяли близько 250 виробників, а також експортерів з України, Литви, Росії, Латвії, Туреччини та інших країн. Інноваційні зразки своєї продукції привезли саме ті фірми, які по праву вважаються серйозними гравцями як оптової, так і роздрібної торгівлі в даному сегменті.


По-перше, саме тут, у Міжнародному виставковому центрі був наочно продемонстрований технологічний ряд передових досягнень українських товаровиробників у сфері полювання та рибної ловлі, а також дайвінгу та активного відпочинку. По-друге, Міжнародна виставка «Мисливство і рибальство» в останнє десятиріччя по праву вважається в Україні самою представницькою в своєму сегменті. Саме тут дрібні і великі оптовики відомих торгових марок товарів, призначених для активного відпочинку, мають можливість безпосередньо зустрітися з виробниками і обговорити інноваційні новинки.

– Більшість з її учасників наочно продемонстрували, що готові вкладати солідний капітал у перспективний інноваційний продукт. Відвідувачі залишилися задоволені, адже такого асортименту спеціалізованих товарів для полювання та риболовлі, який вони побачили на виставці, сьогодні не зустрінеш ні в одному магазині. Цим і пояснюється, чому продукція, що відноситься до категорії «не першої необхідності», користувалася майже ажіотажним попитом. Мисливці та рибалки залишали павільйон щасливими з гачками, поплавками, водонепроникними шкарпетками, гідрокостюмами, надувними човнами і моторами. Рекорди продаж побила продукція одного з вітчизняних виробників, менеджериякого застосували маркетингову кмітливість – наповниливеличезний басейн водою і продемонстрували свої вироби, воблери і блешні наочно в роботі.

– Порадувала відвідувачів і різноманітність пропонованих товарів: окуляри, біноклі, приціли, мініатюрні кишенькові ліхтарики, проміні яких досягають 200 метрів, міні-прожектори. Інтерес відвідувачів виставки викликали і навігаційні прилади, які бездоганно працюють не тільки на позашляховиках і моторних човнах, а й на вертольотах.

– Знайшли свою нішу на виставці і представники підростаючого покоління. Судячи з того, з якою швидкістю молодь розкуповувала спорядження аквалангістів, можна сміливо стверджувати, що в Україні користується популярністю й набирає все більших обертів такий напрямок активного відпочинку, як «дайвінг».

– За попередніми оцінками, найбільший виставковий захід з мисливської та рибальської тематики в Україні відвідали понад тридцять тисяч осіб. Якщо порівнювати з попередніми роками, можна помітити тенденцію, що цей сегмент ринку  пішов «у зріст».

– До виставки «Мисливство та рибальство 2012» активний інтерес виявили і зарубіжні компанії, зокрема російські. І не даремно. Ось де наші вітчизняні виробники змогли наочно переконатися, що продукція українських підприємств нічим не гірша, і багато в чому конкурує із закордонним продуктом.

– Завдяки подібним виставкам поступово формується культура українського рибальства та полювання, розвивається бізнес, який забезпечує цю сферу. І буде не дивно, якщо через пару-трійку років виставка «Мисливство та рибальство», яку двічі на рік, взимку та восени, організовує Торгово-промислова палатаУкраїни стане для Києва брендовою. Адже рибалка і полювання – це відпочинок мільйонів людей, серед яких чимало шанувальників природи.

– Паралельно з виставкою «Мисливство і рибальство – 2012» проходили міжнародні спеціалізовані виставки «Позашляховик», «Дайвінг та підводне полювання» та активний відпочинок.

Владислав Кордік

журнал “Діловий Вісник” Торгово-промислової палати України

Переводчик – Translate
Архивы
No weather data found for [, , vertical]