Пт. Мар 5th, 2021

    Київська міська влада не має навіть найпростішої дорожньої карти для подальшого розвитку комунального міського транспорту столиці. Вся діяльність «Київпастрансу» зводиться до створення сприятливих умов для роботи маршрутних автобусів, але при цьому не береться до уваги реальні потреби, цінова політика і комфорт пересування самих пасажирів.

    «Міська влада Рівного, наприклад, запустили нічний тролейбус, який всю ніч до ранку щогодини курсує від залізничного вокзалу по всьому місту. До того ж, графік руху нічних тролейбусів пристосований до графіку руху поїздів.

    Все робиться для зручності пасажирів і це говорить про те, що у Рівному місцева влада реально намагається зменшити число проблем для простих людей, які вночі відтепер не будуть зобов’язані втридорога платити за привокзальне таксі, а скористаються транспортом загального користування», – підкреслив в інтерв’ю журналісту інформаційно-аналітичного порталу «Місто-інфраструктура» голова Всеукраїнської незалежної професійної спілки працівників транспорту Віктор Гербеда.

    Він вважає, що київські комунальні транспортні служби давно могли б організувати невеликий нічний трафік на вулицях столиці, і взагалі, в подібних позитивних починаннях могли б задавати тон для всіх міст України.

    «У чому проблема, електротранспорт, трамвай і тролейбус, – найбільш рентабельний вид транспорту. Якщо в ньому у людей є така потреба, то він може і вночі працювати. У Києві, звичайно, теж необхідно таке робити, але поки нічого в цьому питанні немає – вони цю роботу навіть не планують і бачення у них ніякого немає», – зазначив Віктор Гербеда.

    Він також підкреслив, що все це говорить про низький професійний рівень кадрів, які за всіма правилами зобов’язані нести відповідальність за вкрай негативну організацію роботи свого пасажирського транспорту в столиці.

    «Ви бачите, у нас постійно скандали з «Київпастрансом». Знову там щось вкрали, чи то тридцять, чи то сорок мільйонів. Яка різниця, скільки – це всього лише те, що змогли виявити. Для того, щоб вирішити транспортні проблеми Києва, потрібно менше красти і тоді на все всім вистачить – і нічні маршрути електротранспорту можна буде відкрити і залучити інвестиції в столицю», – зазначив глава Всеукраїнської незалежної професійної спілки працівників транспорту.

    Владислав Кордік

    «Місто-інфраструктура»

    Материалы по теме:

    «Харьковметрострой» официально объявлен банкротом
    Собрание акционеров ЧАО «Харьковметрострой» приняло решение о прекращении эмитента путем ликвидации в связи с признанием банкротом. Об этом корреспонденту ИАП «Город-инфраструктура» сообщили в Восточном территориальном ...
    Віктор Сердюк: Тонни донорської крові виливаються в каналізацію через відсутність діагностики
    Щорічно більше тисячі українців, яким було зроблено переливання крові, стали жертвами зараження гепатитом та іншими захворюваннями, які передаються через кров. Як виявилося, однією з ...
    Фахівець передбачив обвал ринку перевезень на судах «річка-море» в 2022 р
    Із загальної українського флоту суден класу «річка-море» в 927 одиниць в експлуатації на сьогоднішній день залишилося 574, або 62%. І це при тому, що ...
    Для жителей троещины в КГГА закупят немецкие трамваи
    Правда, трамваи не новые, а уже давно отслужившие свой срок. Троещину с городской электричкой соединят немецкие трамваи. Об этом сообщил журналистам заместитель председателя КГГА Руслан ...

    Добавить комментарий

    Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *