XB-1 успішно завершив випробувальний політ, досягнувши швидкості 0,95 Маха
Новий пасажирський літак впевнено рухається до подолання звукового бар'єру на початку 2025 року.
Протягом приблизно 46-хвилинного польоту, який пілотував головний льотчик-випробувач Трістан «Джеппетто» Бранденбург, XB-1 досяг нової максимальної висоти 32 417 футів і нової максимальної швидкості 0,95 Маха (553 вузла справжньої повітряної швидкості), повідомляє Живий блог програми льотних випробувань XB-1.
На новій максимальній швидкості XB-1 летів швидше за крейсерську швидкість Boeing 787 або Airbus A380, яка становить близько 0,85 Маха. Нова максимальна висота XB-1 розміщує літак поблизу висоти, де він літатиме на надзвукових швидкостях, що становить приблизно 34 000 футів.
Команда XB-1 оцінила керованість літака на швидкості 0,9 маху з відключеною системою підвищення стійкості. XB-1 виконав цю вимогу, підтвердивши, що пілот може безпечно керувати літаком на більш високих швидкостях, навіть у малоймовірному випадку відмови системи підвищення стійкості.
Команда протестувала критичні точки флаттера при числі Маха 0,85, 0,9 і 0,95 на різних висотах, щоб переконатися, що структура літака продовжує поводитися так, як передбачено у розширеному діапазоні польоту.
Цей тип випробувань вимірює взаємодію структури літака з атмосферою, якою він летить. Дозвукові льотні випробування, що залишилися, будуть зосереджені на розширенні динамічного тиску до більш високого значення, ніж буде випробовуватися під час першого надзвукового польоту XB-1.
Завершивши два успішні випробувальні польоти протягом тижня, XB-1 впевнено рухається до подолання звукового бар’єру на початку 2025 року. Ми чекаємо 1-2 додаткових польотів для завершення фінальних перевірок систем перед надзвуковим польотом XB-1.